close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהי בידורית קריוקי וכיצד מומלץ לבחור

מערכת שורשיא כסליו, תשפ09/12/2019

בידוריות הפכו בשנים האחרונות לנפוצות ופופולאריות ביותר בישראל (ובעולם כולו). רבים מאיתנו מכירים אותן בשם – "בידוריות קריוקי", מפני שזהו אחד השימושים המתבקשים והנפוצים ביותר של בידוריות

תגיות:
צילום: pexals
ככל שהקריוקי והשירה בציבור הלכו והפכו אהובות ופופולאריות יותר בארץ בעשור או שניים האחרונים, כך גם הביקוש לבידוריות ומערכות הגברה ניידות למיניהן הלך ועלה. מהי בדיוק בידורית קריוקי וכיצד מומלץ לבחור אחת מבין מבחר הבידוריות השונות הזמינות בשוק?

מערכת הגברה ניידת קומפקטית ועוצמתית – בידורית קריוקי
השם "בידורית קריוקי" מתאר מוצר שרובנו נתקלנו בו לא אחת בשנים האחרונות, במקומות כמו חוף הים, למשל. מדובר למעשה במערכת הגברה ניידת וקטנה יחסית, מכשיר שנראה כמו רמקול בגודל בינוני או גדול (כתלות בסוג הבידורית). אך לא מדובר ברמקול
צילום: pexals
פשוט וסטנדרטי אלא בכזה המתחבר למיקרופונים המגיעים כחלק מהמוצר עצמו, ומצויד בסוללה פנימית נטענת המאפשרת להפעילו בכל מקום, גם ללא חיבור מיידי לחשמל.

המטרה של בידוריות היא פשוטה וברורה – לתת למשתמשים בהן את האפשרות להגביר את עצמם, בין אם לצרכי שירה ובין אם לצרכי דיבור והדרכה או כל שימוש אחר, בכל מקום בו לא יהיו, וספציפית ב"שטח" - מקומות כמו חוף הים או כל מקום אחר בו עולה הצורך בהגברה.

בידוריות קריוקי משמשות אנשים כיום כאמור במגוון רחב של שימושים שונים – שירה יחד עם החבר'ה בערבי קריוקי (ומכאן שמו של מוצר ספציפי זה), הדרכת קבוצות, העברת אימוני כושר, ביצוע הפעלות לילדים באירועים מסוגים שונים ועוד. בעוד בחלק מן המקרים הללו עושים לרוב שימוש בבידוריות מקצועיות ולא בהכרח באותה בידורית בה נשתמש לצורך קריוקי, בפועל מדובר בדגמים שונים של אותו מוצר בסיסי.

בחירת בידורית קריוקי לשימושינו
עבור כל מי שמתעניין/ת ברכישת בידורית קריוקי, עולה השאלה המתבקשת (והזהה לרכישה של מוצרים רבים ושונים כיום) – כיצד לבחור את הבידורית המתאימה ביותר עבורנו? התחום מלא כיום בדגמים וסוגים שונים של בידוריות, ומי שלא מתמצא בתחום עלול בקלות להתבלבל.

הדבר הראשון שכדאי להגדיר לעצמנו הוא כמובן הצרכים הספציפיים שלנו מאותה בידורית – האם אנחנו זקוקים אכן לבידורית קריוקי לצורך ערבי קריוקי מהנים עם החברים אחת לתקופה, או שמא אנו זקוקים לבידורית שכזו לצורך עבודה יומיומית? עשויים להיות צרכים רבים ושונים אשר יכתיבו שימושים מסוגים שונים ובהיקפים שונים בבידורית, וזה צריך לקבוע האם נרכוש בידורית מקצועית יותר או פחות.

בנוסף, כדאי להגדיר מגבלת תקציב. ניתן למצוא כיום בידוריות בטווח מחירים רחב יחסית, ואם נגיע עם תקציב רצוי ומקסימאלי מבחינתנו, זה יסייע לנו לצמצם את האפשרויות.

לאחר מכן, חשוב למצוא מוצר אמין המגיע עם המלצות ואחריות. בנקודה זו חשוב להבין מאין אתם רוכשים את הבידורית – רכשו רק מאתר או חנות אמינים ומקצועיים, כאלו המעניקים אחריות על המוצר וגם יטפלו בהפעלת האחריות ובבעיות במידה ואלו יתגלו במוצר בעתיד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה